Voorjaarsconcert m.m.v. diverse kunstenaars

Wij zijn blij u te kunnen inlichten over alweer een bijzondere productie van Honsels Harmonie. Zaterdag 4 april geven wij een concert waarin Pictures at an exhibition, oftwel de Schilderijententoonstelling, van Moussorgsky wordt uitgevoerd. Bijzonder aan dit concert is dat er wordt samengewerkt met kunstenaars van de Culturele Raad Naaldwijk en Stichting Beeldende Kunst Westland en de leerlingen van het Lentiz Floracollege.

U kunt dus een bijzondere combinatie van muziek en echte schilderkunst verwachten die avond. Tijdens het concert worden bij de muziek foto’s getoond van de speciaal voor deze gelegenheid gemaakte schilderijen. Ook de schilderijen zelf zijn te bewonderen. Zowel muzikanten, kunstenaars als leerlingen zijn enthousiast en zijn druk bezig met de voorbereidingen.

In het kort:
Wat: Pictures at an Exhibition
Waar: Dijkstraat 88, Honselersdijk (waarschijnlijk)
Wanneer: 4 april 2009
Tijd: 20 uur
Door: Honsels Harmonie i.s.m. kunstenaars van de Culturele Raad Naaldwijk en Stichting Beeldende Kunst Westland en de leerlingen van het Lentiz Floracollege