Jubilarissen onderscheiden tijdens nieuwjaarsconcert

Tijdens het nieuwjaarsconcert van muziekvereniging Honsels Harmonie, dat plaats heeft gevonden op zaterdag 8 januari, heeft wethouder Arne Weverling twee insignes opgespeld. Wim Deknatel ontving een gouden insigne met saffier voor zijn 50 jarig lidmaatschap. Henk van den Bos, de voorzitter van Honsels Harmonie, ontving een gouden insigne voor zijn 40 jarig lidmaatschap bij de vereniging.

Honsels Harmonie speelde voor een volle zaal een sfeervol programma, met muziek uit de musical ‘Mary Poppins’, een mix van Hollandse hits en ‘El Cumbachero’. Een hoogtepunt was het swingende muziekwerk van Bizet, waarbij enkele talentvolle muzikanten van Honsels Harmonie een spetterende solo gaven.

Ook werden deze avond de dirigenten van Honsels Harmonie in het zonnetje gezet. Swen Zuiderwijk is 15 jaar dirigent van het B-orkest en Jean Gruter staat al 30 jaar voor het A-orkest van Honsels Harmonie. Beiden ontvingen lovende woorden en een mooi cadeau van de voorzitter.

Foto: Johan den Engelsman