WestlandStek uitgereikt tijdens bazar

Tijdens de bazar van muziekvereniging Honsels Harmonie heeft Leen Valstar uit handen van wethouder Marga de Goeij de WestlandStek ontvangen. Leen, die eerder dit jaar al werd gehuldigd voor zijn 60-jarig lidmaatschap, ontving de speld met bij behorende oorkonde voor zijn inzet als voorzitter van de bazarcommissie. Samen met de bazarcommissie heeft hij zich de afgelopen 16 jaar ingezet voor extra financiën voor de muziekvereniging. Zodoende kunnen er regelmatig nieuwe instrumenten gekocht worden en is er geld om de jeugd op te leiden.

Uitslag verloting

Tot slot werd aan het einde van de bazar de uitslag van de loterij bekend gemaakt. Hierbij zijn de volgende nummers getrokken:

• 1e prijs – 1407;
  • 2e prijs – 2400;
  • 3e prijs – 1770;
  • 4e prijs – 0924;
  • 5e prijs – 2217;
  • 6e prijs – 0132;
  • 7e prijs – 1582;
  • 8e prijs – 0069.

De prijswinnaars zijn inmiddels op de hoogte gebracht en ontvangen hun prijs aan huis.