Benefietconcert Honsels Harmonie voor Hospice Beukenrode groot succes

HONSELERSDIJK – In het weekend van 8 april heeft Honsels Harmonie haar benefietconcert gegeven voor Hospice Beukenrode. De avond heeft € 2750,- opgebracht. Met dit bedrag gaat Beukenrode haar gastenkamers opknappen.

Het orkest bezorgde het publiek een sfeervolle muzikale avond met verschillende muziekstukken. Van filmmuziek als Hymn to the fallen en Jungle Book tot operette als Carmen. Naast de prachtige mooie presentatie van Honsels Harmonie schitterde Andra Isabel Wildgrube. Als extra toegift werd Urlicht zeer goed ontvangen. Aan het einde van de avond reikte Bertus namens Margriet de cheque met het mooie bedrag uit aan het hospice. Honsels Harmonie wil iedereen bedanken die (belangeloos) aan dit concert heeft meegewerkt en het tot een groot succes heeft gemaakt!