Lenteconcert met CRM

POELDIJK – Op woensdagavond 18 april geven Honsels Harmonie en het Christelijk Residentie Mannenkoor (CRM) in de Bartholomeuskerk in Poeldijk een gezamenlijk Lenteconcert. Kom en geniet van de prachtige klassieke maar ook zeker moderne melodieën die voorbij komen.

CRM is een eigentijds mannenkoor (van 120 leden) en zingt onder begeleiding van Honsels Harmonie. Denk aan de krachtige muziekstukken: Dank Sei Dir Herr, You Raise Me Up, Priester koor en The Day You Sang This Song. Ook laat CRM zijn eigen bekende stemgeluid horen in werken als Veni Jesu en Deep River. Daarnaast laat Honsels Harmonie haar volle klank horen met lichte muziek van Elisabeth, Abba Medley, Crossroads, El Camino Real en de Festive- en Downey Overtures.

Kortom, tijdens dit Lenteconcert hoort u een breed scala aan muzieksoorten. Het concert begint om 20.00 uur, kerk open 19:00 uur.

Kaartverkoop

De toegang is € 10,-. Deze kaarten kunt u vooraf bij leden van CRM en Honsels Harmonie kopen, de website van CRM en bij diverse verkooppunten. Aan de deur worden ook nog kaarten verkocht.

Verkooppunten:

• Voorberg Schoenen, Langestraat 247-251, ‘s Gravenzande
  • Krijn Kuyvenhoven Herenmode, Hortensiastraat 4-8, Monster
  • De Wilde, Prins Hendrikstraat 14, Naaldwijk

Om zoveel mogelijk mensen in de gelegenheid te stellen om het Lenteconcert bij te wonen rijdt er een speciale busje vanuit diverse opstapplaatsen in het Westland naar Poeldijk (voor info Rooney Tours 0174-388888).

Zie ook het evenement.