Honsels Harmonie

Succesvolle bazar en uitslag Grote Verloting

Op zaterdag 4 februari was het – na een noodgedwongen pauze van drie jaar – eindelijk zover: onze traditionele bazar mocht weer plaatsvinden! We kijken terug op een zeer drukbezochte editie met een heel mooi resultaat, die volledig ten goede komt aan onze muziekvereniging. Veel dank aan onze sponsors, bezoekers en natuurlijk onze leden die de handen uit de mouwen hebben gestoken!

Uitslag Grote Verloting

Op zaterdagavond werd ook de uitslag van de Grote Verloting bekend gemaakt. Hieronder de winnende nummers:

1e prijs: lotnummer 1720 (Smart ECO Heater van Verwarmwinkel.nl)
2e prijs: lotnummer 2803 (Hogedrukreiniger van Boekestijn Tuinmachines)
3e prijs: lotnummer 2880 (Activiteit Westbeach t.w.v. € 150)
4e prijs: lotnummer 1583 (Twee proeflessen bij SRMO op instrument naar keuze)
5e prijs: lotnummer 1201 (Escaperoom voor 5 personen bij Van der Ende Racing Inn)
6e prijs: lotnummer 2851 (Fiets)
7e prijs: lotnummer 2631 (Cadeaubon t.w.v. € 50 van Roel & Sandra Bakker Juwelier)
8e prijs: lotnummer 2318 (Dinerbon Family Treffers t.w.v. € 50)
9e prijs: lotnummer 1706 (Kaaspakket van Kaasboer Corné)
10e prijs: lotnummer 1205 (Tien 1/5 Staatsloten (straatje))

Gefeliciteerd aan de winnaars, die uiteraard persoonlijk bericht van ons ontvangen!