Honsels Harmonie

Bazar 3 februari 2024

HONSELERSDIJK – Op zaterdag 3 februari organiseert muziekvereniging Honsels Harmonie met steun van haar sponsoren haar traditionele Bazar. De activiteiten in Zalencentrum Hemelsblauw in Honselersdijk zijn van groot belang voor de vereniging, waaronder de inkomsten en het werven van jeugdleden. Om die reden is er ‘s middags een leuke Kindermiddag en ‘s avonds het Rad van Avontuur met de uitslag van de Grote Verloting.

Activiteiten

Tijdens de Kindermiddag van 14.00 uur tot 17.00 uur kan de jeugd verschillende instrumenten uitproberen, spelletjes spelen, poffertjes eten en zich laten schminken. Dit alles met een stempelkaart voor € 5,- per persoon, die bij een volle kaart ingewisseld kan worden voor een goedgevulde goodiebag. Ook kunnen zij meedoen aan de kleurplatenwedstrijd.

Bij het Rad van Avontuur zijn vanaf 20.00 uur voor een klein bedrag verschillende prijzen te winnen. Van praktische spullen zoals een fiets, planten en een strijkplank, tot lekkernijen zoals een fruitmand, groentepakket en bierpakket. Daarnaast is er onder andere ook een gezellig uitje te winnen voor het hele gezin.

Voor de Grote Verloting kunt u tot 3 februari bij de leden loten kopen a € 2,50 per stuk (of hier online). Dit gebeurt helemaal online en de loten worden daarna automatisch naar u gemaild. De winnaars van bijvoorbeeld de robot grasmaaier, Smart ECO heater of een kaaspakket worden door de vereniging persoonlijk benaderd, dus hiervoor hoeft u niet tijdens de Bazar aanwezig te zijn.

Toekomst van de muziekvereniging

De Bazar is de belangrijkste inkomstenbron van de vereniging. Zeker in deze tijd waarin subsidies voor muziekverenigingen vrijwel zijn weggevallen. Daarom komt de hele opbrengst van de Bazar ten goede aan Honsels Harmonie. Denk hierbij aan de aanschaf van muziekinstrumenten en muziekstukken maar ook voor de muzieklessen en gezellige activiteiten. “Alleen dankzij een gezonde financiële basis kunnen wij als vereniging blijven bestaan en op hoog niveau presteren”, aldus Anne Mos, voorzitter van de Bazarcommissie.