Voorjaarsconcert ‘all time favorites’

In het 85-jarig bestaan van muziekvereniging Honsels Harmonie stonden al honderden muziekstukken op de lessenaar. De favorieten van de orkestleden zelf zijn gebundeld in een verrassend programma met ‘all time favorites’, te beluisteren op zaterdagavond 15 april in De Veiling in Poeldijk.

Voor dit programma is aan alle muzikanten gevraagd om hun favoriete muziekstuk door te geven. Uit de veertig aanmeldingen met lievelingsmuziekstukken heeft de muziekcommissie een verrassend programma gemaakt. Geniet onder meer van de vurige Spaanse klanken van Danzón No.2 (Arturo Márquez), de indrukwekkende muziek van The Lord of The Rings (Johan de Meij) en bekende popmuziek van Michael Jackson en Queen.

Mis het niet!
Benieuwd naar de rest van het programma? Kom dan op zaterdag 15 april luisteren in de Veiling in Poeldijk! Vanaf 19.30 uur kunt u een plekje uitzoeken in de zaal. Om 20.00 uur gaat het concert van start. Toegang is € 7,50 per persoon aan de deur en kinderen tot en met 14 jaar mogen gratis naar binnen.