Hoe word ik lid van Honsels Harmonie?

Vind jij het leuk om een muziekinstrument te leren bespelen of wil je dit weer gaan oppakken? Dan verwelkomen wij jou graag als nieuw lid van de vereniging! Voor het aanmelden als nieuw lid kun je terecht bij het secretariaat. Klik hier voor onze folder.

Na de aanmelding bekijkt het secretariaat samen met de leerlingcoördinator of er een instrument beschikbaar is en of er plaats is bij een docent. Vervolgens wordt er contact opgenomen met de leerling en de eerste lestijd afgesproken. De leerlingcoördinator zorgt voor het contact tussen de vereniging en ouders/leerling. Klik hier voor meer informatie over muziekles bij Honsels Harmonie.

Lid worden zonder muziekles?
Natuurlijk ben je ook van harte welkom wanneer je als ervaren muzikant bij één van onze orkesten wilt aanschuiven. Ook dan helpt het secretariaat je graag verder via het contactformulier.

Kosten lidmaatschap
De kosten voor een lidmaatschap zijn opgebouwd uit verschillende onderdelen. Voor de actuele kosten voor een lidmaatschap bij Honsels Harmonie verwijzen we je graag door naar onze secretaris via het contactformulier, die graag met je meekijkt wat bij jou van toepassing is. Voor de contributie krijg je in ieder geval: een instrument in bruikleen, reparaties, alle materialen die bij je instrument horen en één keer per week een repetitie met het orkest. Voor het lesgeld krijg je één keer per week les van een bevoegd docent.