Podium verhuur

Binnen onze vereniging beschikken wij over een podium. Dit podium stellen wij voor een schappelijke prijs ter beschikking aan andere Westlandse verenigingen. Zo bieden wij andere verenigingen de mogelijkheid een professioneel podium te gebruiken zonder een professionele prijs. Van de opbrengsten zorgen wij dat het podium goed onderhouden blijft en worden de opslagkosten betaald.

Totaaloppervlakte podium
Het podium heeft een totaal oppervlakte van 120 m2 en bestaat uit 60 delen van 1 bij 2 meter. De delen kunnen op verschillende hoogtes worden gezet door verschillende pootjes te gebruiken. Zo kan het hele podium op 1 hoogte worden gezet, of kan het podium als een ’trap’ worden opgebouwd. De verschillende hoogtes zijn: 20, 40, 60 en 80 cm.

Veiligheid
Voor de veiligheid kunnen de podiumdelen aan elkaar gekoppeld worden als ze op dezelfde hoogte staan. Ook kunnen er rekken aan de buitenzijde worden geplaatst zodat er niemand naast kan stappen. Tevens is er ook een trapje beschikbaar om het podium te betreden als deze is opgebouwd op een hoogte van 40 cm of meer. Daarnaast voldoet het podium aan strenge TÜV eisen en kan het een gelijk verdeeld gewicht van maximaal 1500 kg per deel dragen.

Contact
Heb je vragen over beschikbaarheid of wil je meer informatie ontvangen over het podium? Stuur dan een mail naar podium@honselsharmonie.nl.